Het oneerlijk voordeel
4.75 van 5
(4 klantbeoordelingen)€24,95
Met een oneerlijk voordeel bekoor je je klanten en maak je de concurrentie stikjaloers.
Tal van voorbeelden van bij ons tonen aan hoe je dit als Vlaamse KMO kunt bereiken.
- Auteurs: Cis Scherpereel & Kurt Ostyn
- Paperback, formaat: 24 x 16 cm, 180 pagina’s
- Gratis verzending
Uitverkocht
Beschrijving
- “Het oneerlijk voordeel” is het nieuwste boek van Cis Scherpereel en Kurt Ostyn (oprichters van Mex United)
- Ontdek hoe je als Vlaamse KMO toch de strijd aankunt tegen stevige concurrenten.
- Rijkelijk geïllustreerd met meer dan 40 voorbeelden en cases van bij ons.
- Inspirerend en met concrete tips.
- Geschreven in de taal van de ondernemer. Herkenbaar en niet academisch.
4 beoordelingen voor Het oneerlijk voordeel
Een beoordeling toevoegen Reactie annuleren
Tom Delmotte –
Wie beide heren kent, zal niet verwonderd zijn dat het boek doorspekt is met boeiende praktijkcases. Geen complexe en hoogdravende theorieën, maar een handige gids waardoor je zin krijgt om zelf aan de slag te gaan. I liked it!
Christophe Toye –
Boek gelezen op een rustig moment (lees onder de zon) en heel inspirerend. Vooral de praktische tips naar (startende) ondernemers zijn dankbaar. Naar goeie gewoonte staat het ook vol inspirerende (en niet alleen succesvolle) voorbeelden: ik ben bvb wild van de Slimbox!
Olivier Roelant (geverifieerde eigenaar) –
Heb vroeger nog les gehad van Cis en heb uit nieuwsgierigheid het boek gekocht (het oneerlijke voordeel). Ik was aangenaam verrast geen algemene theorieën te vinden maar wel een duidelijk gestaafde visie met toegepaste praktijkvoorbeelden. Kortom een van de interessantere marketingboeken van de afgelopen jaren: beknopt en to-the-point!
Filip Roose (geverifieerde eigenaar) –
Toen ik het boek begon te lezen, had ik de ingesteldheid dat het me net zoals vele andere “ondernemers-boeken” me heel wat bij ging brengen op een relatief stijve manier. Ik was nog geen halve pagina ver of werd volledig in de zoektocht van Cis en Kurt gezogen. Het leest geweldig, laat je echt nadenken over je producten en brengt je zoveel extra en boeiende kennis bij. Met stip (!) mijn favoriete boek van 2019! Hopelijk wordt dit een hele reeks!